Groetjes van Jessica en Gwendolin


maandag 9 februari 2009

Een droeve dag

We hadden een geweldige 7 maanden beleefd. Jessica en ik. 7 maanden hebben we door een groot gedeelte van Azië gereisd. We hebben ontzettend veel meegemaakt, veel gezien, heel erg veel beleefd. Maar na een meerdere gesprekken en een gezamenlijk besluit moesten we afscheid nemen. Ik ging naar huis, Jessica naar Australië. Na 7 maanden komt er een einde aan ons team, de Wereldreizigers nemen afscheid op het strand op 27 januari. Jessica vertrok naar Ranong en ik ging nog voor 2 dagen met Marcel naar Bangkok.

Na 7 maanden is het afscheid niet makkelijk, maar ik weet zeker dat ze het goed gaat maken. Nu een ervaren reiziger, zal ze het goed doen in haar eentje.

Ik ga haar ook zeker volgen op haar website http://wreizigerjessica.blogspot.com
Hopelijk blijven jullie haar ook volgen en steunen.

Jessica, ik wens je het allerbeste en heel veel mooie momenten in de komende maanden. Ik mis je gezeldschap, je lach en je troost. Je bent mijn nieuwe zusje.

Het gaat je goed.

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.