Groetjes van Jessica en Gwendolin


woensdag 2 juli 2008

Afscheidsfeest


Mensen zeggen wel eens gezelligheid kent geen tijd. Helaas, niet voor ons afscheid.

Eerst vrijdag de afscheidsborrel van mijn werk. Dat was al bijzonder, want veel collegae waren al naar de vestiging gekomen om gedag te zeggen. Erg lief was de speech die mijn vestigingmanager gaf, ondanks dat ik hem al de gehele dag genadeloos aan het treiteren was.

Het afscheid van jessica kwam wat later, namelijk op de maandag erna waar ze een leuke herinnering van haar collega's kreeg en uiteraard veel gelukwensen.

Zondag was dan ons afscheid voor familie en vrienden. Het was een mooi feest, hoewel ik lang niet met iedereen heb kunnen praten en ik veel bezig ben geweest met rennen en vliegen, hebben we beiden een geweldig leuke dag gehad. Ik vond het mooi te zien hoeveel mensen er waren gekomen en wil ook graag mijn complimenten geven aan de outfits waar iedereen hard aan heeft gewerkt. Ook wil ik natuurlijk nog een extra bedankje naar mijn lieve zus, die met veel pijn en moeite een lied ten gehore bracht, wat me letterlijk in tranen deed uitbarsten. Ik wilde echt niet huilen! Echt waar. 
We zullen maar zeggen, het leverde een paar mooie foto's op. 

Natuurlijk zijn al deze foto's terug te vinden op onze Flickr pagina die je via de link op deze pagina kan aanklikken. We willen jullie in ieder geval heel erg bedanken voor de support die jullie laten zien door te komen en hopen dat jullie er net zoveel van hebben genoten als wij. We zien jullie uiteraard allemaal weer over een jaar, dan hoop ik de verhalen te vertellen uit eerste hand. In ieder geval bedankt, voor alles en ik wens jullie een goed jaar toe.

Geen opmerkingen: